High Ticket Dropship Academy Review (Joshua Kaats) – Onze Ervaringen

In deze High Ticket Dropship Academy review ga ik uitgebreid in op Joshua Kaats’ gloednieuwe cursus. Sinds de zomer van 2020 ben ik aan de slag gegaan met mijn eigen high ticket webshops met instructies uit HTDSA.

Dit ga ik in deze recensie bespreken:

  • De verschillen tussen regulier dropshippen en high ticket dropshipping
  • Hoe de cursusomgeving er uitziet en wat je ervan moet verwachten
  • De stappen die je gaat doorlopen tijdens de High Ticket Dropship Academy om zelf winstgevende high ticket webshop op te zetten
  • De drie niches waarin ik zelf actief ben, wat de status daarvan is en welke resultaten ik tot dusver heb behaald
  • Algehele ervaringen en mening over Joshua Kaats, Sven Jansen en de High Ticket Academy

Mijn ervaringen en High Ticket Dropship Academy review

Om even de lucht te klaren, het is mijn intentie in dit artikel om een volledig beeld te geven over de cursus. Mocht je toch nog bepaalde informatie missen of vragen hebben, schroom dan niet om een reactie te plaatsen! Sowieso vind ik dat tof als je even hallo zegt 😉

In ieder geval. De High Ticket Dropship Academy van Joshua Kaats en Sven Jansen. Wat is nu precies de bedoeling van deze nieuwe cursus?

Het is vrij eenvoudig. Als high ticket dropshipper ga je producten online beschikbaar stellen ter verkoop in jouw eigen webshop.

Dit betekent dat je leveranciers inschakelt waarvan jij hun producten tentoonstelt aan geïnteresseerd publiek.

Stel dat jij op zoek bent naar een opblaasbare jacuzzi of snowboard, dan is de kans heel groot dat je online gaat zoeken naar een betrouwbare site om er 1 te kopen.

Joshua Kaats ervaringen

Met behulp van de High Ticket Dropship Academy draai je de rollen om; jij staat in de schoenen van de verkoper.

Het mooie is alleen dat jij niet verantwoordelijk bent voor de voorraad, levering en opslag van de producten. Dat is allemaal zaak voor de leverancier. Jij bent degene die de producten aan de klant weergeeft (op je online store) en zorgt voor een goede afhandeling van klantvragen.

Videoreview van HTDSA

Wat is er zo anders dan ‘normaal’ dropshippen?

Zoals je in de ‘reguliere’ Dropship Academy review hebt kunnen lezen ga je normaal gesproken in zee met leveranciers uit Aziatische landen. Dat is wat je tegenwoordig vaak ziet. Nederlandse webshops die producten via bijvoorbeeld Aliexpress of Alibaba weergeven en doorverkopen voor een hogere prijs.

Op zich is daar niets mis mee. Daar is nog steeds goed geld mee te verdienen, mits je fatsoenlijke voorwaarden kunt garanderen en kwalitatieve service verleent. Ook wil je er zeker van zijn dat het product voldoet aan Nederlandse kwaliteitsnormen van de consument.

Wat in China misschien als topkwaliteit wordt gezien, kan in Nederland of België als rommel worden bestempelt. Dat zijn dingen waar je als dropshipper op wilt letten. Alleen, als je een high ticket webshop opzet, dan ga je in zee met Europese en zelfs Nederlandse leveranciers.

Er zijn 5 grote verschillen

  • Je focust je op de verkoop van producten die gemiddeld €200 of meer per item kosten.
  • Hierdoor is de winstmarge automatisch hoger voor jou als high ticket dropshipper, in vergelijking met Aziatische producten die je voor een habbekrats inkoopt.
  • Je werkt samen met Nederlandse of andere Europese leveranciers
  • Hierdoor verlaag je de levertijden drastisch en kun je adequaat overleg plegen zodra dat nodig is. Er is nu minder tot geen taalbarriére meer.
  • Het verkoopproces steekt anders in elkaar. Mensen komen anders op jouw webshop terecht en maken anders hun beslissing. Ze zijn meer afwegend en vergelijken meer, in plaats van de impulsieve aankopers zoals je leert in de normale Dropship Academy.

Er is niet perse een goed of slecht…

Ik kan me goed voorstellen dat je je afvraagt: “Wat is nu beter; regulier dropshippen of high ticket?” In principe is er geen beter of slechter.  Het is meer ontdekken wat beter bij JOU past. 

Kijk, ik ben zelf natuurlijk een tijd aan de slag gegaan met normale dropshipping webshops. En daar heb ik prima resultaten mee behaald.

Alleen merk ik nu zelf dat het high ticket dropshippen veel beter bij mij aansluit. Ik vind het leuker om ermee bezig te zijn, alleen al vanwege de verschuiving in doelgroep.

Mensen die een elektrische fiets gaan kopen zijn een hele andere doelgroep dan mensen die een kattenspeeltje kopen.

Zij wegen hun keuze veel meer af en zoeken zeer gericht en doordacht.

High Ticket dropship producten

Een andere doelgroep, hogere winstmarges en natuurlijk het veel betere contact met de leveranciers. Dat zijn voor mij allemaal voordelen, waardoor ik high ticket dropshipping in Nederland en België veel toffer vind om mee bezig te zijn.

Het alleen al kunnen aanbieden van zeer korte levertijden (in plaats 3-4 weken), dat is tof.

Cursusinhoud en overzicht van alle onderdelen

Nu je wat meer inzicht hebt in de verschillen tussen normaal en high ticket dropshipping, ga ik je meenemen in de cursusomgeving. In de zomer van 2020 heb ik de cursus van Joshua Kaats aangeschaft. Hieronder leg ik je meer uit over hoe alles in elkaar steekt en wat je gaat doorlopen.

Zodra je inlogt op https://leden.htdsa.nl/ en verder klikt naar ‘Resources’ dan krijg je het overzicht te zien van alle onderdelen. Dat is dus de hoofdcursus het meest linksboven (zie onderstaande afbeelding) en de rest zijn aanvullende modules / bonussen.

High Ticket Dropship Academy inloggen

Hoofdcursus: High Ticket Dropship Academy

Hier is waar het leeuwendeel van de content zich bevindt. De hoofdcursus HTDSA omslaat 8 onderdelen die je gaat doorlopen. Het lijkt zo op het oog wat summier, maar vergis je niet. Dit is zeer uitgebreid. Sommige punten bevatten meer dan 20 lessen die je gaat doorlopen.

Hieronder ga ik kort in op ieder onderdeel en wat je gaat krijgen.

0: Welkom + Introductie

Een warm welkom van Joshua Kaats en Sven Jansen. Ze geven aan dat je in een ‘warm bad’ terecht bent gekomen waarin je samen met andere gemotiveerde, gedisciplineerde succesvolle ondernemen aan de slag gaat met jouw eigen high ticket webshops.

In de Introductie legt Josh je meer uit over de essentie van dit businessmodel. Hij gaat ook wat dieper in op de voor- en nadelen met betrekking tot normaal dropshippen. Dit heb ik net ook al kort uitgelicht.

Verder bespreekt hij in een notendop het proces dat jij gaat doorlopen om vanaf een nulpunt naar een volledige, winstgevende business te gaan. Zodat je niet meer voor een baas hoeft te werken maar eenvoudigweg een volledig inkomen en meer haalt uit jouw dropship activiteiten.

1: Niche Goldmining

In het eerste officiële onderdeel ga je onderzoek doen naar potentiële en interessante niches. Aan de hand van een excelsheet die je gaat invullen, ‘filter’ je als het ware jouw ideale niches eruit.

je begint met het brainstormen van alle duurdere producten die je je kunt bedenken. Van koelkasten tot dj-sets. Van snowboards tot vleugels. Je noteert het allemaal en gaat vervolgens alles aan de hand van Joshua’s instructies en de checklist af. Zo word je lijst steeds kleiner.

Op het laatst houd je een handvol sterke niches over die aan alle ‘high ticket dropship eisen’ voldoen. Daarna kies je één of enkele high ticket niches waar je je business mee gaat opbouwen.

2: Webshop Magneet

E-commerce expert Sven Jansen (nee, geen familie ) is de voornaamste businesspartner van Joshua Kaats. Hij zal dan nu het stokje verder overnemen en geeft A-Z instructies om een sterke webshop op te bouwen.

In eerste instantie ga je aan de slag met zogenaamde dummy producten. Dit betekent dat je al wel producten gaat weergeven, maar dat zijn nog geen echte “koopbare” producten. Dit heeft als functie dat de leveranciers die je gaat aantrekken een beeld krijgen bij hoe hun producten straks op jouw webwinkel worden weergegeven.

Je bouwt dus al een aantrekkelijke, servicegerichte en betrouwbare high-ticket webshop op. De basis hiervoor leg je direct al. Sven laat dit dus allemaal zien in dit onderdeel. Alles gaat aan de hand van Shopify.

3: Shoptimized Thema

Sven en Joshua’s favoriete Shopify thema is Shoptimized. In dit derde onderdeel laat hij je ALLE ins en outs zien van dit betaalde thema. Het kost wat, maar dan heb je wel wat.

4: Gratis Shopify Thema

Als je Shopify al duur genoeg vindt, dan kun je ook kiezen voor een gratis thema. Je kunt binnen Shopify prima uit de voeten met een gratis thema. Zo ben ik zelf ook begonnen. Later, toen ik resultaten behaalde ben ik overgegaan op betaalde thema’s.

Wat ik merkte is dat je met een gratis thema goed kunt beginnen. Het is ook ideaal om te ontdekken hoe het allemaal verloopt en of dit überhaupt wat voor je is. Alleen merkte ik bij de betaalde thema’s wel dat de conversie een stuk hoger ligt.

Je kunt simpelweg meer met een betaald thema, waardoor je nog veel makkelijker een klant kunt laten zien dat jij dé beste bent in jouw niche. Ik merkte dat mensen een stuk sneller en makkelijker over de streep werden gehaald bij betaalde thema’s. Die investering haalde ik er dan dus ook dubbel en dwars uit.

Niets moet natuurlijk. Als je liever met een gratis thema aan de gang wil kan dat ook heel prima.

5: Leveranciers Fishing

Zodra je alles hebt staan en snapt hoe alles in zijn werk gaat in de backend van je shop(s), dan wordt het tijd om daadwerkelijk producten te gaan weergeven voor de verkoop! In eerste instantie is het nodig om de juiste leveranciers daarvoor aan te trekken.

Dit kan op meerdere manieren. Zo laten Sven en Joshua je zien hoe je leveranciers het beste gaat benaderen. Maar ik heb ook een aantal keer gehad dat leveranciers juist mij contacten, of er een samenwerking mogelijk is.

Als je het goed doet, doe je beide.

Bij dit onderdeel zit een erg goede module waarin Sven in gesprek gaat met Tessa Verschuijten. Zij is expert op dit gebied en heeft veel interessante insights om je hierbij te helpen.

Joshua Kaats high ticket module

6: Conversie Magic Bootcamp

Okay, we hebben een webshop met daadwerkelijk producten en leveranciers die klaarstaan om zoveel mogelijk bestellingen te voltooien. Voordat je bezoekers naar je webshop gaat leiden, is het belangrijk om alles dusdanig in te stellen, dat mensen die je website bezoeken verleidt worden om te kopen.

In onderdeel 6: Conversie Magic Bootcamp krijg je behoorlijk wat theorie voor je kiezen. Hierin leer je de essentie en psychologie van verkopen; maximale conversie draaien.

7: Conversie Magic Optimalisatie

In onderdeel 7: Conversie Magic Optimalisatie leren we de theorie uit onderdeel 6 meer toe te passen in de praktijk. Sven neemt je aan de hand mee en laat je exact zien wat ervoor nodig is om maximale conversies te draaien binnen je webshop; maar dan hoe je de theorie implementeert.

8: Sales Funnel Machine

Onder andere teveel keuze en onduidelijkheid in wat te doen zorgt voor een lagere conversie. Beide zorgen namelijk voor verwarring, waardoor mensen gauw afhaken.

Het is belangrijk om een waterdichte salesmachine te creëren waarbij bezoekers op je website geleid worden naar slechts één actie: kopen.

Hoe je bezoekers via Google verkrijgt en deze in jouw sales funnel laat treden leer je in deze zeer uitgebreide en uitgedokterde modules. En daarmee heb je alles wat je nodig hebt om een succesvolle high ticket dropshipping business te bouwen geleerd.

  • Om laagdrempelig kennis te maken met high ticket dropshippen raden we ook het gratis webinar aan. Deze is vooraf opgenomen door Joshua Kaats en direct te volgen.

Coachingbibliotheek

Iedere week vinden er groepscoachingssessies plaats. Aangezien de cursus nog verder in ontwikkeling is en Joshua nog meer wilt onderzoeken hoe de resultaten van de cursisten zijn, zal dit nu nog wat vaker zijn.

In de toekomst zal de groepscoaching naar verwachting minder nodig zijn.

De cursus wordt namelijk op basis van alle feedback, onduidelijkheden en geluiden van de studenten bijgesteld + geoptimaliseerd.

Hierdoor zal er vervolgens minder coaching nodig zijn, aangezien de lessen dan op veelvoorkomende vast lopers worden aangepast.

In ieder geval, de sessies worden opgenomen en je kunt ze altijd terugkijken. Let er wel op dat alleen de groepscoachingsessies van het lopende kalenderjaar teruggekeken kunnen worden.

Bonus High Ticket Dropshipping Acadmy

In 2022 kun je dus alles vanaf januari 2022 bekijken. In 2023 begint het jaar opnieuw en worden alle oude sessies verwijderd.

Platinum Partner Secrets

Joshua Kaats is lid van het Platinum Partnership van Tony Robbins. Hier betaalt hij flink voor, maar krijgt er nog veel meer voor terug. Verschillende golden nuggets uit de masterminds die hij heeft met topondernemers over de gehele wereld deelt hij in deze bonus.

Dit onderdeel zit ook in de ‘standaard’ Dropship Academy. Zeer waardevolle insights. Er zit ook een goede video bij met Vasco Rouw (o.a. van The Millionaires Club) waarin wordt gesproken over het vergaren van financiële vrijheid.

Klantgeluk Blueprint

Het in eerste instantie krijgen van klanten en het maken van sales is doorslaggevend voor het bestaan van jouw bedrijf. Echter waar veel mensen vaak de mist in gaan is dat ze, zodra de klant binnen is, nalatig / laks worden.

Ze zorgen niet voor de juiste ‘nazorg’ waarmee juist VEEL meer uit je bestaande klanten kunt halen. Sterker nog, wanneer je er met de pet naar gooit zodra de sale gemaakt is, krijg je ontevreden klanten die voor een lopend vuurtje kunnen zorgen.

Je wilt niet alleen de beste salesmachine maken van je webshop, maar je wilt ook de beste nazorg verlenen. Wanneer je klantgeluk hoog in het vaandel hebt staat, ga je pas écht resultaten boeken.

Alle geheimen van klantgeluk leer je in deze bonus.

Facebook Ads Blueprint

Voornamelijk richt je je op Google. Je kunt op basis van SEO je webshop (gratis) in de zoekmachines laten weergeven. Ook kun je gaan adverteren via Google. Je wordt bij beide ook weergegeven onder de optie ‘Google Shopping’.

De nadruk ligt echt op Google Ads. Volgens Sven ligt de CTR een stuk hoger dan als je het enkel van SEO moet hebben. Interessant punt.

Maar naast Google ga je ook Facebook gebruiken om je producten te laten weergeven aan de juiste personen. Hoe je dat op de juiste manier aanpakt, wordt in deze bonus uitgebreid behandeld.

Dé Succesformule van Jaap Hulsmann

Hoe vet is dit. Als je Joshua al een tijdje volgt, dan heb je ongetwijfeld De Succesformule van voormalig Dropship Academy coach Jaap Hulsmann voorbij zien komen.

Goed nieuws, want dit is nu als bonus toegevoegd aan HTDSA. Het is een onwijs waardevol onderdeel met video’s over hoe je gaat denken + handelen als de rijksten ter wereld. Fantastisch.

Mijn ervaringen met de High Ticket Academy

Zodra ik de andere onderdelen -die nu nog in ontwikkeling zijn- heb doorlopen zal ik deze HTDSA review ook verder aanvullen. Dat is dus nog even afwachten.

In ieder geval, met hetgeen wat er nu staat heb je in principe voldoende informatie om een sterke online business te bouwen. Ik vind dat dit -ook al is het nog niet eens helemaal af- al het geld waard.

Wat ik zelf heel prettig vind is dat de video’s heel duidelijk zijn. Kort en bondig. Geen langdradig gelul, maar een heldere uitleg waar je direct iets mee kunt. De opbouw is heel logisch. Bij iedere les bouw je weer een klein beetje verder op het vorige.

Wat dat betreft hebben Joshua, Sven en de rest van Team High Ticket Dropship Academy het uitmuntend gedaan. Ik ga je nu meenemen in mijn reis met de academy; wat ik heb gedaan en hoe ik dit heb ervaren.

Het doorlopen van de HTDSA

Uiteraard kwamen de ervaring en kennis uit de eerste DSA goed van pas. Ik hoefde gelukkig niet alle tutorials over Shopify te doorlopen. Aan de ene kant is er wat overlap, maar aan de andere kant gaan dingen bij High Ticket weer compleet anders.

Ik besefte me dat ik me toch ietwat op moest gaan stellen als leek. Dat heb ik dan ook gedaan. Laat maar komen dacht ik. Hierdoor kwam veel voor mij als herhaling. Voor iemand die er nog weinig ervaring mee heeft is dat natuurlijk een heel ander verhaal.

Het brainstormen alleen al over de verschillende niches vond ik al leuk om te doen. Ik ben een half uurtje met mijn vriendin en haar zus gaan zitten om potentiële niches te noteren. We hadden er na een half uur iets van 120.

Vervolgens aan de hand van de stappen uit de video’s van Joshua bleef daar een lijst van ongeveer 10 geschikte niches over.

Drie niches waarin ik actief ben

Op dit moment ben ik in 3 high ticket dropship niches actief:

  • Elektrische Fietsen
  • Buitenkeukens
  • Elektrische Drumstellen

Als jezelf inspiratie nodig hebt voor in welke niche je het beste kan opereren, volg dan de gratis high ticket training van Joshua Kaats. Hij stuurt jou naderhand een cadeautje toe genaamd ‘Goldmine Inspiratielijst’. Hierin staan 77 niche ideeën. Als je dan nog niet genoeg inspiratie hebt…

high-ticket-dropship-niches

Begonnen met een gratis thema

Het is overigens niet handig om direct met meerdere niches aan de slag te gaan. Kies gewoon één niche; de in jouw ogen beste. En ga die vervolgens helemaal uitbouwen. Zo heb ik dat zelf ook gedaan. Teveel in één keer wordt chaotisch, verwarrend en verhoogt de kans op afhaken.

Focus je dus gewoon op één ding en als dat staat, kijk dan eventueel verder.

Ik begon met een gratis thema van Shopify en heb een webshop opgezet met dummy producten in de niche elektrische fietsen. Dat heb ik helemaal geoptimaliseerd aan de hand van de lessen en ben leveranciers gaan benaderen. Dit verliep best soepel allemaal. Eerste sale viel na ongeveer 2,5 weken.

Dit bouwde ik verder uit en ben daarnaast ook nog met de twee andere niches aan de slag gegaan. Ik heb toen ook gekozen voor een betaald thema. Daarbij merkte ik wel degelijk verschil, namelijk: meer verkopen. Je hebt simpelweg dan meer mogelijkheden.

Bij twee webshop draai ik nu sales, maar die derde moet nog op gang komen. En zo bouwen we lekker verder 🙂

Waardevolle bonussen

De Platinum Partner Secrets gaan denk ik nooit vervelen. Als ik niet aan het bouwen ben kan ik die er tussendoor bijpakken. Via de Huddle app kun je eenvoudig vanaf je telefoon of tablet onderdelen bekijken. Ik ben hier heel blij mee.

Andermans ervaringen met HTDSA

Op het internet zijn meerdere stukken te vinden waarin mensen hun ervaringen delen met deze cursus. Doorgaans allemaal positief. Absoluut de prijs waard is de rode draad van alle content. Zie hieronder ook een mooi voorbeeld van hoe het kan lopen:

Conclusie van deze recensie

Wat kan ik er verder nog over zeggen dan dat de High Ticket Dropship Academy steengoed in elkaar zit? Alle lessen zijn duidelijk, de cursusomgeving is zeer overzichtelijk en de resultaten die ik behaal zijn bijna verslavend. Het is gewoon mooi om te zien dat een investering (zowel in geld als in tijd/moeite) op den duur zijn vruchten af gaat werpen.

Dat is het met het bouwen van je webshop. Tegenwoordig kun je namelijk niet meer aankomen met een halfbakken webwinkel. Je wilt echt iets goeds neerzetten, vooral als je producten gaat verkopen die €1000 of meer kosten.

Hoe verwacht je dat iemand prijzige producten gaat kopen op een webshop die er goedkoop uitziet? Dat is hetzelfde als van die gasten die lui, te dik en saai zijn, maar vervolgens wel een dame aan de haak willen slaan die actief, fit en avontuurlijk is. Dat klopt niet met elkaar.

Als jij prijzige producten wilt verkopen, zet jezelf dan sterk in de markt. Hoe je dat van A-Z moet doen leer je heel goed in de high ticket academy.

Al met al is mijn conclusie: super cursus.

Sterke punten

  • Duidelijk en beheerst. Alle lessen zijn helder en goed uitgelegd.
  • Logische opbouw. Iedere module volgt elkaar logischerwijs op, het is bijna een verhaal die wordt verteld door de hele cursus heen. Het enige wat je als cursist hoeft te doen is tussendoor actie ondernemen. Zolang je precies opvolgt wat er wordt aangereikt, komt het vanzelf goed haha.
  • Blijft interesseren. De lessen zijn niet saai. Het is gewoon leuk om hiermee aan de slag te gaan. Om van letterlijk niets iets groots op te bouwen. Het wordt natuurlijk helemaal leuk zodra de eerste verkopen binnenstromen.
  • Complete A-Z Methode. Dit is in mijn optiek de enige, volledige methode die je nodig hebt om zelf succesvol high ticket dropshipper te worden. Er zijn natuurlijk genoeg andere instrucies, ook bijvoorbeeld met behulp van YouTube; alleen denk ik niet dat je daarin echt zo’n complete instructie krijgt zoals in de HTDSA. Dan moet je nog veel andere shizzle gaan opzoeken. Deze cursus is wat dat betreft alles wat je nodig hebt.
  • Dynamisch. Wat ik sowieso altijd sterk vind aan de cursussen van Joshua Kaats is dat het altijd nog wordt geoptimaliseerd en doorontwikkeld. Als er zaken achterhaald zijn of wanneer Joshua nieuwe bevindingen heeft, dan wordt dat in de cursus geïmplementeerd. Dat is de reden denk ik ook dat Team HTDSA ervoor kiest om cursisten in abonnementsvorm te laten betalen. Het wordt blijvend vernieuwd, dus als je lid blijft zal je ook blijvend profiteren van de toevoegingen.

Potentiële verbeterpunten

  • Geen mindset modules. Bij het opbouwen van een online business is het essentieel om een sterke mindset te ontwikkelen. Factoren als doorzettingsvermogen, consistentie en bereid zijn om te falen zijn in mijn optiek erg belangrijk. Wanneer je niet de juiste mindset hebt ga je vroeg of laat nat. Hier mag wat mij betreft aandacht aan besteedt worden. In de eerste Dropship Academy doet Joshua wel, waarom dat bij de HTDSA niet het geval is weet ik niet.
  • Monotoom. Is denk ik een persoonlijke voorkeur; ik vind het prettiger om naar Joshua te luisteren dan naar Sven. Jansen praat altijd redelijk monotoom, dat is soms wat lastiger om de aandacht bij te houden.
  • Prijs. Niet iedereen kan zomaar even 1197 euro neertikken. Gelukkig heeft Joshua wel de optie om maandelijks of in kwartalen te betalen. Toch kan de prijs veel mensen afschrikken. Dat maakt het dan natuurlijk wel weer een heel stuk exclusiever.

Antwoord op veel gestelde vragen

Even een aantal praktische zaken omtrent deze high ticket dropshipping masterclass.

Wat is de prijs van de High Ticket Dropship Academy?

Er zijn drie mogelijkheden om te betalen zoals op de betaalpagina te zien is. Het goedkoopste is om voor de eenmalige investering te gaan van 3000 euro. Je kunt ook aan de slag voor 2 termijnen van 1550 euro of zelfs 10 termijnen van 347 per termijn.

Uiteindelijk is het dus veel goedkoper om eenmalig te betalen. En dat geld dat je daarmee bespaart kun je weer gaan investeren in een goed betaald thema en andere kosten die je gaat maken.

Met welke kosten moet ik nog meer rekening houden?

Een standaard abonnement van Shopify kost ongeveer 30 dollar per maand. Daarnaast moet je nog rekening houden met domeinkosten (ongeveer 20 euro per jaar) en het adverteren.

In mijn ogen doe je er dan verstandig aan om HTDSA in één keer te betalen, zodat je die 300 euro die je bespaart kunt inzetten voor de overige kosten.

Al met al dus zal je het eerste jaar 1500 euro nodig hebben om goed van start te gaan! Hier zit het High Ticket Dropship Academy jaarabonnement bij ingerekend.

Is Joshua Kaats betrouwbaar?

Zeker. Verhalen over dat hij misleidende dingen de wereld in helpt zijn in mijn ogen dan weer misleidend. Joshua Kaats is een goeie gast in hart en nieren. Hij weet waar die het over heeft en haalt er voldoening uit om anderen te helpen. Natuurlijk helpt hij daar zichzelf dan ook weer mee.

Bij wie kan ik het beste terecht voor vragen over de cursus?

Als je al in de cursus zit, dan zijn er meerdere mogelijkheden om je vragen te stellen. Zo is er een community die bij de cursus hoort. Hier kun je eventueel al vragen stellen, maar het beste is om dit te doen tijdens de wekelijks groepscoachingssessies.

Ook kun je uiteraard contact opnemen met het supportteam, als je vragen hebt over je betalingen / abonnement / opzeggen etc. Stuur dan een mail naar info@dropshipacademy.nl.

Waar moet ik inloggen?

Zodra je de cursus hebt gekocht kun je hier inloggen: https://leden.htdsa.nl/.

Zelf aan de slag met jouw high ticket dropshipping webshop

In mijn ogen is high ticket dropshippen veel effectiever en leuker dan het normale dropshippen. Tenminste, als het bij je past. Waar je namelijk rekening mee moet houden is dat je maandelijks minder sales draait dan wanneer je goedkope producten verkoopt.

Alleen de winst is al gauw 200 euro en meer per product. Dus voor een inkomen van 3000 euro per maand heb je slechts 15 van die verkopen nodig. Dat is heel goed te doen met één webshop. Zolang het maar een goede webshop is.

Plaats een reactie